Challenge.
Het Creon Kozijnen concept houdt in dat u zelf de kozijnen monteert of zelf een klussenbedrijf regelt om de kozijnen te monteren. U neemt zelf de maten van de kozijnen op en voert deze in op de website. Vervolgens kiest u de afwerking van uw kozijnen. Hierbij kunt u denken aan het gewenste profiel, glassoort, kleuren enz. Het succesvolle doe het zelf concept van Creon Kozijnen biedt u de mogelijkheid om vele duizenden Euro’s te besparen op de aanschaf. Na het samenstellen van uw kozijnen worden deze bij u op locatie afgeleverd. Uiteraard valt of staat een DHZ webshop concept bij de vindbaarheid van de webshop. De uitdaging die we kregen was dan ook topposities te realiseren op termen zoals ”kozijnen”, ”kunststof kozijnen”, ”aluminium kozijnen” en ”schuifpui”.
Oplossing.
De inzet van onze linkbuilding-infrastructuur in diverse categorieën zoals ”wonen”, ”bouwen en verbouw”, ”shoppen” en ”PR”.
100%
Van onze SEO klanten heeft meer organisch verkeer binnen 12 maanden
100%
Van onze SEO klanten heeft een hogere Trust-Flow binnen 12 maanden
9.7
Klanten waarderen ons met een 9.7!
Resultaat.
Het resultaat is topposities op alle relevante zoekwoorden. Hierbij streven we gevestigde partijen zoals Belisol voorbij. Voor iedere geïnvesteerde Euro leveren we € 37,- omzet uit Google organic!